14 juli

hejsan

kännde att det blev ett ganska kort och obetydelsefullt inlägg innan,men jag får skylla på att jag hade brottom!
men iallafall, jag sätter mig på moppen och ska precis köra in till stan, tror ni inte att det börjar att regna då?
självklart! men jag orkade inte bry mig om det, utan bara körde på. När jag kommer in till lilla-torg så står Joss och Martina inne i telefonkiosken, haha så sött :) Vi gick och fixade lite grejer, sen så gick vi in på Hemköp och köpte lite smått och gott! vi ville inte vara inne i "centrum" så vi gick och satte oss vid stadsbibloteket, om det nu inte är i "centrum" hm...
det ligger iallafall avskillt från det andra, det var mycket mys! vi såg paddan(den båten från gbg) köra förbi i nissan ngra gånger och vi blåste upp ballonger som vi skrev saker på och sen kastade iväg!
Nu sitter jag inne på pappas kontor, och joss vid min data.. den tönten! mohah
ikväll, halv 10 exakt så ska vi gå på bio! Mamma Mia
eftersom att det inte händer så jälva mycket i Halmstad så får man göra det som man själv finner kul och enligt mig så är en bra film i en mysig biosallong(inte en kall) med rätt folk ganska kul.
Jag och Joss har nu bestämmt att vi drar till helsingborg nästa helg :D ska slagga hos Sara :) så jälva mys! det är ju Helsingborgsfestivalen då med (y) + att Sara är ensam hemma! detta kan bli spännande
Sen ska vi försöka att pricka in så att vi kan träffa Luddepudde med! (:
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men har inte något mer på hjärtat iallafall

Pussycatdolls-don't cha
[don't cha baby?]

LOVE anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0