17 juli


tjuu

sommarlovet fortsätter
 igår så var jag med Sandra, vi var först inne i stan! jag köpte ett par skor och en kofta! (bilder kommer sen, samt bilderna från det jag shoppade i malta) efter det åkte vi hem till mig, kollade på film och chilladegrillen :)
sen stack vi hem till Sandra, åkte och handlade lite åt Nettan sen klippte hon mitt hår! kan ju säga att det behövdes. Har inte klippt mig på kanske ett år.. jag är rädd för frisörer ;s
 haha men har bestämt nu att ja ska klippa mig oftare! För jag vill få långt hååår
Idag vaknade jag upp hos Sandra, carro ringde och vi bestämde att vi skulle ta tjejemiddagen på lör :) Ikväll blir det väll att åka in till Rix Fm, har dock hört att det ska regna! men vi får se, jag och sandra ska ju upp vid 6 imorgon bitti pch jobba med, så kommer antagligen inte vara ute så länge!

                                                                                                                                                                      LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0