19 juli

rix fm, ja vad kan man säga
mycket mycket folk, onyktert folk :)
jag åkte in med Sandra och det slutade med att vi åkte därifrån med D och P.
Hem till Sandra redan runt 11, käkade nudlar!
D och P åkte hem igen, eftersom att jag och Sandra skulle upp och jobba runt 6.
Jobbet var väll som vanligt, skit seg är man ibörjan. Tar en koppp kaffe och en mugg cola på båten över, går runt och blir fotade av alla Kineser hah! Åker över till Sverige, är inte lika trött, man käkar lunch och kanske en cola till. Sen går vi runt i Sverige där alla kollar snett på en! Man fårtänka på att man tjänar pengar så funkar det :)
-
Igårkväll då, så fortsatte ju marinfestivalen i halmstad
. Högst upp på listan stod ju Håkan Hellström live gratis! brabra,
 mycket folk igen, fast inte lika mycket som på Rix :)
stötte på F+vänner, gamla klasskompisen jag och Sandra var inte dirr de nyktraste så vi hängde lite med de.
Skulle igentligen träffat M men det blir inte såå.
Hem vid 12 eftersom att vi än en gång skulle upp och jobba!
Kan ju säga er att det var jäkligt svårt att komma upp imorse, men akk det gick! Blev en ganska soft dag ändå, och nu är jag så trött så att jag tror att ja kan spy! ska gå och käka lite nu,
sen blir det att chillagrillen vid tven med B&J cookie dough,filt,kudde och en bra film (:

ps. Sandra har fotat en massa, men jag har inte fått bilderna! de kommer..

[det stog att du var snygg men du var ful, jag har blivit lurad]
LOVE anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0