20 juli

lalalaaaa

idag har jag verkligen inte orkat göra någonting!! Tänkte att när jag ändå inte har något planerat så kan jag ju städa mitt rum, för det ser ut som ett bomberslag. Men inte orkar Anna gör det, nejnej! IStället så sätter jag mig och kollar på film och går ut och lägger mig och solar! Ett framsteg med Svergie, solen var framme idag. Och an får inte missa ett tillfälle, för jag håller på att tappa all min färg så måste bygga på den (:
Imorgon så står jobb på schemat, sen så kommer Malta-Johan till Halmstad med, så jag och joss ska träffa honom :) mycket trevligt ! :D
Sen jobbar jag på tisdag igen, på onsdag så kommer familjen törnkvist-andreasson över på middag och på torsdag så åker jag och Joss till Helsingborg och stannar tills på Sön! helsingborgsfestivalen (y) :D så denna veckan är lite händelsorik :))

Nu ska jag försöka samla alla mina krafter och städa lite på mitt rum innan mami och papi kommer hem ifrån sitt golfande!



LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej ! vilken fin tröja du har . vart är den köpt? :D

2008-07-20 @ 18:48:29
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0