28 juli

hemma ifrån helsingborg!
roligaste helgen på länge måtte jag säg :)
helt crayyyyyyyyzy
träffade till och med Malta Olivier, Ludde, Elli och Rebeca
så sjuk roligt att träffa er igen

idag när jag kom hem åkte jag till moster <3
dit kom även kusin erika o dogge
käkade mat och sen fick ja skjuts hem av kusinvitamin
imorgon blir det nog stranden meed henne med!
Det är ju inte ofta vi träffas, så man får ta chansen när man kan :)

jag ska SOVA ostört ikväll, fan vad götttttttt
och så ska jag sova mer än 3 timmar
har inte gjort det på 3 nätter nu
somnat vid 3-4 och upp igen vid 6 halv 7

tack för helgen sara och alla andra



[Anna .... när börjar du imorgon?]
LOVE anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0