30 juli

lite nyfixning på min blogg, ny header kommer snart med hoppas jag!

jobb idag, jag ska nog inte nämna så mycket med om det.. Bara att jag och Sandra är sjuka i huvet
en liten ledtråd till er är alkohol, hahaha
trevlig dag annars, träffade Simon en snabbis med men han skulle iväg och repa!
Hans band ska ha spelning ikv :)
Snart hoppas jag att sandra kommer infarande,
hon ska sova här inatt för vi ska upp tidigt och jobba imorgon med /;
ajaj, men man får tänka på pengarna ...

Tänkte slänga upp lite bilder från allt möjligt som har hänt under sommaren med :)
kommer nog fler bilder från malta där också, känns som att jag är jätte seg med att lägga upp bilder! fy skäms på mig, det ska bättras :)


[hej vill du skänka pengar till en hemlös?]

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0