16 April - Ny blogg

välkommer till min nya blogg

I min mya blogg så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, tankar och kanske lite nyheter!
vi får se, allt möjligt kan nog komma upp :)

idag började dagen med att gå upp tidigt och förbereda sig inför nationella engelska uppsatts
det gick nog bra tror jag :)
sen efter skolan stack jag och några kompisar iväg och rökte lite vattenpipa
när jag kom hem så åkte jag och pappa iväg så fick jag övningsköra, för första gången!
det var riktgit roligt, fast svårt. Vi ska snart gå hanledarkurs så att jag kan börja övningsköra mer och lagligt, hah.

Nu ska jag sätta mig och kolla på top model


Depeche mode -  Enjoy the silence

LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0