18 April - stan


kom nyss hem ifrån stan
var inne och köpte kol till vattenpipan med Ebba och Sophie :)

Jag har gjort en bra gärning idag
jag köpte en majblomma av en liten tjej istan istället för att gå in och köpa godis
känner mig jätte duktig, så nu ska jag gå runt med den :)
tycker att årets färger är extra coola med, svart och lila
så mina pengar idag gick åt till barn som lever i fattigdom!
jag tycker att alla där ute med ska gå och köpa en
du får en liten och söt sak för bara 10kr, go for it !

image1


nu ska jag gå in och tjata på min pappa att han ska börja med maten så att jag kan komma iväg någon gång !
tjingeling 

simple plan - generation



LOVE anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0