19 April - sommarjobb

solsol

innan så fick jag ett samtal från hon som äger kiosken på handikapsbadet här i halmstad
det är min moster som har fixat jobb där åt mig
jag blev väldigt glad
men som kanske några vet så har jar redan skaffat mig ett sommarjobb
i helsingborg på HH ferries
och det ska bli skit roligt
men nu så ska jag nog (för att tjäna lite extra) ta och jobba lite i kiosken här med :) det blir kanske inte så mycket, men man får ta det som det kommer
jag kommer iallafall nog inte ha någon ledig dag på mitt sommarlov känns det som
om man inte räknar med dom 3 veckorna i Malta, för det kommer ju att vara lov på heltid ! :D

ni som är interserade kan kolla in på min och mina maltakompisara blogg där vi skriver om nedräkningen tills vi åker
maltaresan.blogg.se

jag har ännu inte klätt på mig, jag fastnade framför Andra avenyn
men ska gå och fixa mig nu :)
sen blir det cykeltur till stan

shayne ward - no you hang up


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0