20 April - premiär

skulle du berätta dina mörkaste hemligheter inför hela sverige för en halv miljon ?

klockan 21.00 idag så är det premiär på kanal5 för ett helt nytt program 
det värkar så himla dumt
ni har kanske hört talas om det : sanningens ögonblick
man ska tydligen svara på "hemliga frågor" typ om sitt privat liv och så kan de vinna massa pengar om de inte ljuger
sen är det ttdligen en lögndetektor som vet om de talar sanning eller inte

jag har hört några frågor de e typ
- är du attraherad av någon av din frus vänner ?
-har du varit otrogen i ditt nuvarande förhållande?


riktigt sjuka frågor
men vad gör inte människor för pengar alltså
 
aja får väll gå och sätta mig framför tven kl 21.00 så får jag mina frågor besvarade
vem vet
det kanske är jätte bra  

kom ihåg att det är fult att ljuga


Rooney - I'm shakin'


LOVE anna






Kommentarer
Postat av: sara

vita lögner är bra ibland :P

2008-04-22 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0