20 April - Sol

Godeftermiddag

sitter som en sten framför datan
känner hur jag inte orkar att göra någonting
jag bakade en paj innan
muuuums
jordgubbar hallon och blåbär :)
med vaniljkräm i
fast mamma har typ ätit upp hela nu :((
så jag ska gå och tjuva resten som e kvar !
 
solsolsolsol masssaa sol idag
det tycker vi om
hjälpte pappa innan att ta ut utemöblerna
och snart kan man nog sitta ute och äta :D
det är sommar

jag fyller år snart med
eller om typ
25 dagar
men det gå fort
bara 59 dar kvar till malta med :))))
och typ 52 dagar till sommarlovet !
i can't wait

nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med en bit paj !


melee - built to last

LOVE anna


Kommentarer
Postat av: Lea

I miss U Anabanana -v-

2008-04-20 @ 17:44:54
URL: http://linneaelvander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0