21 April - glasögon

Hejsan

idag var jag och pappa hos optikern
visade sig att jag hade dålig syn och att jag måste skaffa glasögon
vägrar, jag vägrar att använda det
så på torsdag så ska jag få linser
jag döööööööör
:((((((
mobba mig inte </3

annars idag så har det inte hänt så mycket
jag var i stan och bokade klipptid
klockan kvart över 4 imorgon på hårteamet (y)
ska bara toppa det och fixa luggen tror jag, så inte så big deal :)
träffade Annie i stan med, längesen nu assu <3

nu ska jag sätta mig och plugga vidare
spanska prov, engelska glosor & so-frågor
allt tills imorgon och jag har inte börjat
så önska mig lycka till :D


Arctic Monkeys - A view from the afternoon



LOVE anna

Kommentarer
Postat av: Lea

men lilla gumman! typ alla VILL ju ha glasögon nu! jag vet folk som inte har synfel men som köper glasögon med fönsterglas - det är ju fan inne nu :P haha.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

2008-04-21 @ 19:33:49
URL: http://linneaelvander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0