22 April - glass

Godafton

kom nyss hem ifrån skolan
chill dag idag
hade spanska provet första lektionen
det gick väll braa hoppas jag
men Amanda dissade, hon låg hemma i sängen
hah men hon hade tydligen ont i magen :(
sista lektionen städade vi ute vid parkeringen
det är någon ny grej dom har kommit på i halmstad
att alla ska städa denna veckan så ska vi bli sveriges renaste stad(?!)
lycka till lixom :)
men efter det så fick vi glass :DDD

idag vet jag inte riktgit vad som händer
det är sol ute och jag vill ut och gå eller något
men ingen kan eller vill
not good


föresten så avbeställde jag tiden för klippningen idag
jag vågar inte
jag vet, ja e feg
men det är bättre att ha det slitet än att inte tycka om det :)

imorgon bär det av till helsingborg, där jag och sandra ska på möte om vårat sommarjobb, funfun
och innan det ska jag, sophie, otto och johan vara dommare för några 5:or i basket
lyckat (y) , kan inte ens reglerna
men vad gör man inte för att slippa skolan lite (a)


Grattis Johan 16år idag :)


Jason mraz - I'm yours


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0