22 April - trött

godkväll

satt nyss och kollade på granfejden med pappa
dom hade nästan samma problem som vi har på våran gata
fast vi kanske inte har det lika extremt
haha
men mina grannar e dumma i huvet
punkt slut.


nu e jag jätte trött
och klockan är bara 21.30
men jag funderar på att bara gå och lägga mig och mysa i sängen
för en gångs skull så har vi inga läxor
inte tills imorgon
inte tills på torsadag (förutom nationella i matte, me det orkar man inte plugga på)
och sen på fredag har vi so prov, andra världskriget
men ändå chill
hade ju 3 läxor tills idag ;
o

sen nästa vecka blir ännu mera chill :D
måndag är vanlig skoldag
på tisdag ska klassen till arosfortet
på onsdag är det orientering i
vilshärad
och torsdag och fredag är vi lediga !
fett najs

jag kan inte sluta gäspa nu
borde gå till sängen innan jag somnar här !

sov så gott allihopa :)

linkin park - bleed it out

image2
LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0