23 April - Helsingborg

Tjaa

dagen har varit mestadels chill
var dommare för 5:ornas basket halva dan :))
haha det var roligt att kolla på, de nästan slogs

sedan har jag och Sandra varit i Helsingborg på möte med HH ferries
allt kommer att bli skit bra :D
fick stöta på de andra som ska jobba där med
vi kommer att få
4 tröjor
gratis båt över till Danmark HELA sommarlover
och massa mer :)

detta kommer nog bli det bästa sommarjobbet !

imorgon så är det nationella i matte
sen efter det drar jag och skaffa linser och kommer inte tillbaka till skolan !

helg snart, vad händer ?
jag tänker inte sitta uppochner och inte göra någonting
så jag hoppas på en rolig helg !


U2 - beautiful day


LOVE anna

image4


Kommentarer
Postat av: Martia

jag kmr jag kmrrrrr träffa mig

bby

2008-04-23 @ 20:57:32
URL: http://martinaolssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0