24 April - linser

hejsanhoppsan

dagen började med nationella i matte
hur tråkigt som helst
och det bliv ju inte bättre sen när vi kom ut och alla skulle prata om det
då märkte man ju att det inte hade gått för bra om vi säger så. ^^
hah
sedan smet jag iväg in till stan med pappa för att fixa mina linser
det känns lite konstigt att ha dom
men jag vänjer mig nog
det är ganska coolt att se så långt nu

sen idag så har jag varit i stan med bäst -sandra
jag shoppade ett linne, en tunika och en kofta
i like it
kommer bilder på det senare :)

innan så var jag och mamma i laholm och köpte en cykel
haha det var ganska kul
roligt blatte vi köpte den av  ^^

nu sitter och pluggar
hatar so
och andra världskriget
jag behöver inte veta sånt här
bara booring shit
aja, back to work


hinder - lips of an angel


LOVE anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0