25 April - Martina

halloj

sitter just nu med snygg Martina jämte mig :)) myss
ikväll blir det antingen mys hemma eller till Falkenberg
fast jag tror att vi tar en heldag i Falkenberg imorgon :D
kommer bli as najs :)


idag så var skolan som vanligt
bakade jätte goda kanel och vanilj bullar i hemkunskapen :)
mina blev finast!
jag var jätte nöjd med dom
men sen när jag kom hem
så hade alla blivigt mosade :(


efter skolan idag så stack jag och pappa in till stan
hämtade mina glasögon
som jag aldrig tänker att använda, men han tvingade mig att köpa ett par
haha aja ditt ekonomiska problem ^^

bloggar senare igen kanske om jag har något roligt på hjärtat :)

image7
hahaha :D
bild på mig och Martina från mars 2007, på väg till Good Charlotte


m
arkoolio - rocka på


LOVE anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0