26 April - stan

Godkväll

hoppas att alla har haft en bra dag
det har iallafall jag haft
jag och martina åkte först in till stan lite och shoppade
jag hade lite beslutsångest vad jag skulle ha på mig, eftersom att det inte var så fint väder ute, men jag utmanade ödet och tog korta byxor med hopp om att solen skulle komma fram!
 
sedan så träffade vi på Iss och Felicia och lite senare Jessica och Alle
mysig dag med er :))

skulle ju igenteligen till Falkenberg med vare planerat, men det blev lite krångligt och när vi skulle kolla tåg tider så skulle vi varit tvugna att vänta en timme så vi sket i det. :(
men jag ska antagligen dit nästa helg med Jessica, kommer bli riktigt kul!

så ikväll händer det inget speciellt för oss
kolla Andra avenyn kanske, som vi gjorde igår ;) haha


kommer in en dagens outfit snart igen :)


Alice in videoland - cut the crap


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0