27 April - kph

Godmorgon allihopa :)

Klockan är halv 3 och Martina åkte hem för en stund sen /:
jag sitter och skriver klart mitt lyrikarbete som ska vara klart till på tisdag, jag kommer aldrig att hinna !!
för idag så bär det av till Köpenhamn, jag och pappa ska dit och läma en cykel och en säng till mamma :)
hon har hittat ett nytt ställe som hon ska bo på nu
jag lovar
hon har typ flyttat runt 10 gånger på ett halvår känns det som
nu undrar nu säkert vad mamma gör i köpenhamn?
det är inte så att mina föräldrar är skilda utan mamma jobbar på kastrups flygplats
och så bor hon i köpenhamn kanske 3 dagar, kommer hem. Så är hon hemma 4 dagar sen åker hon dit igen 4 dagar är hemma 3, ja ni fattar!
det funkar faktist bra
och mamma trivs med det :)

iallafall så vi ska dit ikväll och lämna det, sen så ska vi ut och käka på någon god restaurang!
gottgott

förra gången jag och pappa åkte ner, så bodde mamma i ett område som jag kallade "kebab ställe" har för mig att det hette typ norrebro eller något sånt. 
jag är inte rasist eller något, men jag gillar inte att vara i sånna områden, ( det är typ som på Andersberg här i Halmstad) men nu ska hon tydligen bo mycket bättre och centralt! det gillar vi



nu måste jag fortsätta med pluggandet innan det blir försent
sen ska jag hinna hoppa in i duchen med !



L
azee - Rock away


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0