28 April - polisen

Tjabba !

dagen idag har varit helt okej
hatar måndagar
men tur att vi har sovmorgon till kvart i 9 :)
efter skolan så stack jag och iss in till stan
cyklade runt lite och jag fick fixat mina solbrills och bytt min tröja :)
när vi skulle hem så blev vi stoppade av polisen
ååh vad jag inte tycker om doooom
menmen ingen böter iallafall
fick även barnbidraget idag :D wihuu
fast det skall sparas till göteborg och sthlm :))))

jag koom på igår att jag har EN ledig helg innan jag åker till Malta
sjuukt vad mycket jag har planerat in
känns som att man inte hinner med allt

nu ska jag sätta mig och skriva klart mitt lyrikarbete sm ska vara inlämnat imorgon
+ att vi har spanska läxa
orkar iiiiiiiinte


have a nice day

thomas ledin - sommaren är kort


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0