Låt ;

Jag går med reggae kläder och pipan i min famn.

Yo jag dunkar reggae så soft jag bara kan.

Jag målar majaplanta och skriker RÖK PÅ.

Jag e' den softa snubben som är snygg bakpå.


- Hej lilla gubben vill du ha lite knark?

och det du äter på, det kallar vi för bark.

- Att bli hög det är grejen som gäller,

riktiga bloss och raketer som smäller.


Å röka på, röka på röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.

Å röka på, röka på, röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.


Basen dunkar när jag sitter på mitt rum.

åh vad jag vill knarka - du tror väll inte jag är dum?

Solbillor och kedjor känns varken bra.

Jag älskar allt som växer ifrån marken.


- Du måste skoja, vad är det vi gör?

En marijana planta är inte vad vi brat killar kör.

- Marlbro och annat ja där där kan vi ta halsbloss.

Backslickat hår, ja det är för oss.


Å röka på, röka på röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.

Å röka på, röka ¨på, röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.


Får man nå'ra brudar när man röker på? (jah)

Och måste man lyssna på reggae eller e det bara inpå?

Man kanske skulle testa lite "be bop a lula".

Fan, ni reggaes kanske e' lite coola!


- Det är rätt gubben, det e jätte kalas

- Smaken blir bättre, inte bara i brännglas.

- Vicka på höften, lägg handen bakom örat,

sen är det bara att röka och köra.


1, 2, 3, 4.


Å röka på, röka på röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.

Å röka på, röka ¨på, röka på, så du knappt kan gå. (Ååeå)

Vi kör med "be bop a lula",

det är det som får kuken att stå.

Så rök nu på.


jag och martina satt och hade lite tråkigt innan, så vi gjorde om en låt
tyck vad ni vill
det är bara på skojj ! :)


får jag doppa min fläskfile i din marmelad?



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0