14 augusti

hejsan allihopa
dåligt uppdatering, jag vet!
men har spenderat den senaste veckan i stockholm med mina kusiner :) mysmys
de flyttar till tallin på måndag så får spendera lite tid med dem nu. Det har hänt ganska mycket här ändå
erika fyllde 19, inge har flygit helikopter, massa folk bosatte sig här, shoppat mycket på REAN, bilfärder överallt, myskvällar, prat, matlagning, packning osv. 

ikväll vid 11 sätter sig jag kusin och moster i bilen ner till halmstad, är väll framme vid 4 inatt, haha :)))
jag vill träffaaa sandra på fredag och hon ska kunna, för jag saknar skitungen <3
saknar alla andra med för de delen :D call me?

reminder: klassfest på måndag!




LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0