16 augusti

tjaa
igår kom jag fram till halmstad vid 5 på natten, klovkan halv tio väcker moster 2 oss!!!!! frulle sen in till stan med kusin och hanna! bästa bilresorna, rutorna nere & högsta volym med the killers, mando diao, soad, fall out boy & självklart gyllene tider. Inköpt i staden blev 2 t-shirts från JC.
hem till moster 1och käkade gottgott grillat !
sen åkte jag och degade med sandra, vi satt först och snackade massa på hennes balkong gick sedan ut en runda och pratade ännu mera. Skönt att få ut allting. Vi somnade vid ett helt stendöda :) M.Y.S är ordet när man får en helkväll med den tjejen

idag vaknade vid 11
vi hade planerat om det var dåligt väder att gå på bio, mamma mia again! isf skulle de vara jag kusin moster 1 moster 2 mamma hanna och sandra, meeeeeeen det var fint väder så tanterna ville dra till stranden
kusin kom ist och hämtade mig så stack vi till sannarp och kollade på eagels killarna när det spelade.
kusin känner typ halva laget så det var därförrr.
jag är fasinerad överden sporten & har nog aldrig garvat så mycket över kläderna hahaha
de klassade ut de andra laget med 92 - 0 ;)
vi blev väldigt mycket attakerad av getingarna under tiden, fick nog dödat minst tio stycken med min cola flaska!

nu har kusin och moster 2 åkt tillbaka till dah huvudstad!
ikväll vet jag inte vad som händer, segt eftersom att det är sista lösdagen på sommarlovet.....
butbut in the but
kolla film på den jätte stora tven och ligga i den jätte sköna soffan tror jag :)))))
mysa på loftet sen med!


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0