20 augusti

b-a-k-f-y-l-l-a
ohja, så kallas det
det är inte ofta jag blir bakfull, näst in på aldrig
men idag har varit ett helvete
jag och sandra hade lovat mamma att städa hela huset,fick 300kr! men kan ju säga er att när man mådde som man mådde vare inte värt det, trodde jag skulle spy hela tiden!
menmen,allting gick priima någon hade mlat på badrumsväggen och sen satt det tejp i taket :P haha
när vi var klara med städningen gick jag på promenad med sophie, vi gick in till stan för att hämta hennes cykel, påvägen köpte vi godis, coola och plåster! jag fick skoskav :((
MYS, har saknat tjejen
efter 3 timmar kom jag hem, jag hade gått ifrån shell utan skor, så hade jättejättejätte ont under fötterna inte bra.
fick mat och sen har jag bara tatt det lungt
första skoldagen imorgon, träffa nya klassen! ska bli spännande, jag är fortfarade inte nervös, åååh kommer säkert bli det imorgon, eftersom att sandra inte har pengar så ska vi cykla till skolan, hahaha!

hey mr.
sleep tight


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0