20 augusti

tjenispenis
ganska så lycka kväll igår får jag säga, kanske blev liiiiiiiiiiiite(läs mycket) mycket dricka & liiiiiiiiiiiiiite för mycket time in bathroom
men vafan det är ju skillat mannen
jag kan ju berätta lite av det jag kommer ihåg som hände igår, ( bara för att det är roligt att kolla tillbaka senare här)
eftersom att det började att regna så kunde vi inte grilla, så vi gick dirr på öl-spelet, kanske inte så lyckat när du inte har käkat något..
men lite senare så slutade det att regna & några bestämde sig för att grilla, även fast de kanske inte vr så jätte nyktra. Medans johan och otto var lata å beställde pizza, eller jag fick beställa åt dem x)) haha
jag tror aldrig jag har sett någon käka pizza så som johan gör!
sen satt ja en stund inne och bablade med johan, när ja gick ut så ser jag Dennis står på mitt tak, sandra skriker att han måste hoppa ner! helt plötsligt flyger han över granen och landar på gräsmattan, hahaha idioot!
Sen så tror jag inte att någon kom ut u huset utan att ha någontin skrivet på sig, sophie och sandra vandrade runt med en bläckpenna, oooooohyes! någon hade också målat på badrumsväggen ;o
eftersom att ja spenderade mer än halva tiden på toan så vet jag inte så mycket mer vad som hände, eller jo jag hörde när filip typ "våldtog" sandra haha eller han låg över henne och ville åt hennes vodka, hahaha
sen så sminkade sig filip med, hmm först var det ganska kul men när jag fick reda på att det var mitt smink så var det inte lika roligt längre :P
2 stycken stog ute i trädgården och spydde och 2 låg på toan, vad jag fick höra iaf hahah
hoppas att alla hade roligt iallafall !
återträff igen om ett halvår?



LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0