21 augusti

så var första skoldagen avklarad
om man nu kan kalla det en skoldag, vi mest lyssnade och träffade klassen! jag vet inte riktgit hur det känns
vi får se med tiden! vi är bara 3 killar i klassen med, haha.
På måndag ska alla samhällsprogramen 08 åka på "cykelsemester", vi ska cykla till gullbranna och sova där en natt. Hoppas på att det kan bli roligt :))))
efterskolan så stack jag och pappa iväg å fixade ny telefon till mig (eftersom att jag tappade den förra i poolen)
blev en sony ericsson w890i :)

sen åkte vi och lämnade in min data, massa virus och skit på den! så nu kommer man vara datalös i ngn vecka! fast har ju alltid mumis :))) hihih
fixade lite block och sånt till skolan med! och jag fick en jätte fin tröja av pappi :D
nu sitter det massa tanter i mitt hus, de planerar något, SKKKKKOOJ
nejnej, haha!
imorgon börjar vi 10, gött :) ska bara gå runt på skolan med alla 3or haha


LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0