23 augusti

nu ska jag försöka att skriva detta inlägget så att det inte blir allt för långt,
för idag har jag mycket på hjärtat! haha
Igår var det först skola, det var helt okej slutade vid 12 :)) stack in till stan med Hanna, köpte lite block osv sen gick vi till Espressohouse och fikade lite! mys
Vi gick vidare till statsbibloteket för att fixa biblotekskort och för att störa ida, haha :) hon satt och väntade på Izze för de skulle till malmöfestivalen (jag var jätte aviiiiiis)
När de hade gått och vi andra skulle planera inför kvällen, så kom vi fram till att de inte skulle hända något. Och då beslutade jag och hanna för att dra ner till Malmö vi meed! haha fort hem och käka å göra sig lite iordning, sen dirr till tåget. Vi var lite busiga och bara tog biljett till helsingborg! så vi betalade bara 50 kr var ;p sen kostade iofersej bussen 120 menmen :))
Väl i Malmö stötte vi på Ida och Izze, de stod och kollade på något band inne på en klubb, eller de stog utanför och typ grät för att de inte kom in (& de var de bandet de ville mest se) sötnosar
Vi gick vidare och efter ett tag stötte vi på Max Pontus Ralf & co, gick runt lite med de tills Familjen började!
Då blev det tjut och vi sprang fram till scenen :D
as skönt drag vare där, & helt plötsligt så kommer Malta Erik fram ur ingenstans sen Z och Magnus,
 fan vad glad jag blev :) snackade lite med dem sen ställde de sig framförr oss,
så gött det var när det snurrar i min skalle kom och alla sjöng med :DDD
efter Familjen så gick vi och snackade med ngra killar å försökte få lite mer öl, kännde igen en kille som fan!
 Det visade sig sen att han hade varit på malta med sthlmarna fast han själv kom ifrån Lund! haha
så han får väll heta malta Andres :)
VÄRLDEN ÄR LITEN!
visade sig även att en av de killarna kom egentligen ifrån Halmstad (;
När vi hade stått och babblat ett tag gick vi iväg igen för då började SLMK!
jag och Hanna hade tappat bort alla så vi drog oss in själva,
& tror ni fan inte att jag stöter på malta Oliver där?!?
fan vad jag blev glad åååååååh jag har saknat snubben, vi gick runt lite med han ett tag :))
 fick även reda på att simon var där med han var långt utavhelvete och våran buss skulle gå om en timme /;
DÅ säger oliver att vi kunnat sova hos han och att vi var dumma som skulle hem, bajsprat för vi hade redan bokat bussen :((
Menmen när vi springer bort mot bussen stöter jag ävern på Malta Adam, haha så klockrent :D
as glad som jag var, springer alla bort mot bussen! 
halva bussen bestod av halmstads mest korkade ungdomar! hahaha
bussen hem var iaf chill-dill (;
Idas pappa kom och hämtade oss, sen gick jag gött och la mig :)
SKIT BRA DAG, ohjaa

jag tror inte att jag lyckades att göra detta inte långt /; attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0