24 augusti

hejhopp
idag är det lite bättre, åh vad jag tycker om er folk
igårkväll satt jag och spelade spel på internet och pratade med Daniel :))
det behövdes,, tack
gick och la mig å somnade till någon dålg film på tven!

idag vet jag inte vad som händer
läger imorgon, blä?!?
hahaha, ingen skola iaf


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför kommer pizzan snabbare till kunden än ambulansen?
Varför finns det parkeringsplats för rörelseförhindrade framför skridskobanan?
Varför beställer folk dubbel ost hamburgare, stor pommesfrites och Cola light?
Varför köper vi hotdogs i tiopack och korvbröd i åttapack?
Varför målar kvinnorna sina ögon med öppen mun? Varför är inte ordet förkortning kortare?
Varför är ordet dyslexktiker så svårstavat?
Varför trycker vi på start när vi vill stänga av datorn?
Varför finns det inte kattmat som smakar mu-s?
Varför står det i hundmatburken "ny bättre smak" vem har testat detta?
Alla känner väl flygplanets svarta låda som alltid håller sig oskadd.
Varför tillverkar man inte flygplanen av samma material?
Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare när batterierna är nästan slut?
Varför tvättar vi handdukarna, våra händer är väl rena när de torkas?
Hur har man fått skylten "gå inte på gräsmattan" mitt på
gräsmattan?

[tagen av Lundgren]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0