28 augusti

r-r-r-rrr-r-rr-rregn
jaoo, dagen har varit bra
jag gjorde mitt val nu och jag blir kvar på tursim
nu kanske ni inte fattar vad jag pratar om men det var så att innan vi började skolan så ville jag byta till media
men jag hamnade som 5te reserv och fick börja på turism. Igår kom en tjej in och sa att jag kommit in på media om jag vill. Fick jätte beslutsångest och visste inte vad jag ville göra.. men nu har jag tänkt på saken och jag blir kvar på turism :))
hoppas att jag inte kommer att ångra mig.
idag hade vi typ 3,5 timmes rast. Så jag hanna och Johanna hade bestämt att vi skulle gå och träna..
tror ni att vi kom så långt eller? haha
blev istället att vi gick runt och gjorde lite ärenden i stan, träffade på tjejerna i klassen yeahdude sen drog vi tillbaka och käkade.
Ringde efter min data idag också, för jag saknar den väldigt mycket! men det hade tydligen inte ens börjat med den, eftersom att de hade sååååååååååå mycket att göra. Men förhoppningsvis på måndag kan jag hämta ut den och då ska pappa köpa ps med :DD

nu orkar jag inte skriva meeeeeeer, upp tidigt imorgon igen blä.. :(


 


LOVE anna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0