31 augusti

näee
jag orkade inte fixa min säng
blev att jag fastnade framför tven med pappa
kollade en prinsessas dagbok 2 och käkade poppkorn
lat?

så nu vet jag inte vart jag ska sova, för det går inte att göra det i min säng iallafall..
blir nog soffan inatt igen, yes! (läs:bajs)
haha känner mig som en tattig liten ungen, men jag orkar verkligen inte med mitt rum just nu!
jag ska anställa en städerska som bara städar mitt rum! det vore skitbra,
så slipper mami och papi se sånt som man vill att de inte ska se! men som de ser ändå för att de städar ens rum.
No more that, någon som är på att städa mitt rum eller?
ni kan få en bulle efteråt om ni är snälla :)
nu ska jag somna som en prinsessa i soffan där nere (ett trappsteg ner, inte en vånging)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha ja jag tror verkligen folk gör det för en bulle Anna:)

2008-09-01 @ 22:14:11
URL: http://johaanasl.blogg.se/
Postat av: svar:

hahahha, ja vem gör inte ;o

jag hade lätt gjort det !

2008-09-01 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0