31 augusti

du e la go (8)
gokväll, hur har eran helg varit?
själv har det varit riktig bra :) umgåtts med Hanna mest, m.y.s
i fredags efter skolan drog jag in till stan och la in pengar på mitt spar. Gick runt med Ida Linnea Izze & Jenny :) 
träffade hanna sen stack vi till Friskis och Svettis och tränade i någon timme, åkte hem och gjorde tacos mums
hanna körde huvet i garderoben och sov här :)
lördag vaknade tidigt, åkte in till stan. Köpte ett par byxor! sedan vidare till F&S igen, för ännu en träning (de hade gratisvecka där) träningsvärk kan jag ju sägaaaa
efter att vi hade tränat åkte vi hem och käkade! blev sedan att vi drog iväg till Ebba på kvällen.
Kan ju säga att hela halmstad var där, polisen, ambulansen, föräldrar och arga grannar!
lite får hon skylla sig själv, men hade ändå en helt okej kväll :))
stötte på amandax2 när vi skulle hem, satte oss och pratade ett tag vid en lyktstolpe!
slutade med att både hanna och nikki sov här, somnade till bring it on inne i vardagsrummet!
massa snack, vaknade av en envis fluga som sastte sig på mig hela tiden, uuuuuuuuch
nikki och hanna åkte hem, jag gjorde iordning mig och stack sedan ut till Ringenäs för att käka lunch med mamma pappa anne lars-inge och morfar :) jätte mysigt och väldigt gott
nu ska jag fixa mitt rum så att jag kan sova där inne!!

LOVE anna
[jätte kuuuuuuul]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0