4 agusti

Raindrops keep falling on my head
Just like the guy whose feet are too big for his bed
Nothing seems to fit
Oh, raindrops keep falling on my head
Keepin' falling.

godmorgon :)
igår tog jag orken till mig att säda mitt rum :D

före

efter


faktist ganska nöjd själv, mysigt var det med att sova i ett nystädat rum :)
det regnar ut, visst är det mysigt med lite sommarregn?
det tycker iallafall jag, lägga sig i soffan med en go film och kanske en mysig person.
Det funkar lika bra för mig som solen!
Idag händer det väll inte allt för mycket, ska ju upp halv 6 imorgonbitti och jobba!
så jäkla skönt att det är mina 3 sista dagar nu!!
vill bara ha löönen med, mums :)

hoppas att ni alla får en mysmys dag


arctic monkeys - when the sun goes down
[I'm sorry love I'll have to turn you down]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0