8 augusti

jahopp, dåligt med uppdatering! men jag har faktist mina orsaker
jag orkar inte skriva upp allting nu, men kan säga att jag inte har mått bra de senaste dagarna. har till och med åkt in till akuten, men som vanligt hittade de inget feel!
Just nu känns det ändå bättre och jag hoppas att jag kan följa med till sthlm idag! det skulle vara jätte roligt. Min morbror ska köra helikopter :D han fick det av släkten i 50 års present, wohoo :))
Igår kom min kusin upp till halmstad, hon + hennes pojkvän vi spelade kort hela kvällen och var väldigt sociala :)
OCH JAG FICK SOVA PÅ LOFTET, jag älskar att sova där :D det är såå mysigt, fast det var lite läskigt för det regnade jätte mycket och åskade ;o men jag överlevde
idag ska vi nog åka till punch och spela minigolf, kanske att familjen markantatos och kommer :)
sen om jag orkar då så bär det då av till huvudstaden, funfun jag vill verkligen med!
men jag uppdaterar igen senare

LOVE anna

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du kryar på dej gumms. saknar dig! när är du ledig igen? :)<3

2008-08-11 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0