14 december

söndag, hatar söndagar!
men som tur är har jag en väldigt väldigt lyckad helg att kolla tillbaka på :D
i fre förfestade jag johanna jannika emelie och vickey hemma hos hanna :) sen drog alla utom emelie och vickey till madison! trevligt där jaa, träffade på tvillingarna och ida :D fast det var lite mycket folk där inne ^^
var hemma hos hanna vid 3 tiden
sen somnade vid 4, sen när vi vaknade åkte vi dirr hem till mig, vid 2
började fixa till lite och pluggaa blää fast det gick ju inte så jätte bra
sen började folk komma in, blev lite
fler än vad jag tänkt mig! men vafan alla verkade ha kul och det är ju det som räknas :D + att EBBA kom min sötnos :)) gud vad jag har saknat dig!
hm..en lampa som gick sönder, ingens fel men vore snällt om de som inte redan betalat kunde lägga ut en 20 åtminstonde!
sen när man vet att folk gick och snodde pappas julöl + julbrygg i kylen precis när alla stuckigt gör det inte bättre, jälva fittig stil!!!
aja kvällen sammanfattas av mig som jävligt lyckad :)
tack allesammans :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0