16 december

imorgon är det sista vanliga skoldagen, så jälva skönt
dessvärre har vi geografiprov som jag inte kan ett piss av eftersom att all min tid har lagts ner år samhällsprovet som vi hade idag! hoppas att det gick bra, det var lättre än vad jag trodde, så det var ju tur :)
har även varit och fixat min inlägg till skorna nu, äntligen kanske jag kan gå som en normal människa haha
Sandra e här nu, fast hon ligger och sooooooover typ, hih satt och pluggade så somnade hon! gulligull

annars då, ja humöret är inte på topp
jag har inte så mycket julstämning
och jag känner mig lite leftover'
tacktacktack


                                                                                                                               


                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0