18 december

HEEJ JULLOV :D
idag har jag inte gjort så mycket, trevlig julavslutning på Sture:)
efter skolan åkte jag och per hem till mig, gjorde mat och somnade gött till gustav 2 haha
vi åkte sen med papi och köpte julgran :DDD mys
körde pernilla till bussen, sen åkte vi vidare till körfältet vid gallberget
jag skulle övningsköra (y) gick typ braaaa, jag äger
nu e jag hemmaaaaa, coolt va
jannika kom nyss och vi ska käka snart, sen kommer izabella och lisa med. Ska iväg till folkparken senare ikväll
haha :DD skojskoj blir det säkert
jannika ska vara fit for fight på kondomregnet! hahahah

aja men skrev detta inlägget bara för att Emil säger att jag aldrig uppdaterar :o lixom vad snackar han om


TUDELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0