2 december

dagens datum betyder att det är endast 16 dagar kvar tills vi slutar skolan 22 dagar kvar till julafton 29 dagar kvar till nyår!!och 30 dagar till marocko :)
hey I call this good times
jag har huvudvärk men but I'm still happyface
för typ lite här och var man läser så är det snurriga 93:or som inte vet vad de ska välja för linje. Jag kommer själv ihåg hur det var och nej det vill jag inte uppleva igen
jag hade världens beslutsångest, kunde inte sova riktigt på nätterna och hade ofta ont i magen på dagarna. Jag är stolt för att ha klarat mig igenom det och jag kunde ju inte ha gjort ett bättre val :)))
jajaa jultider är mysiga, speciellt morgonen mamma kommer in med frukost kollar på julkalendern hela familjen + tussen såklart och öppnar chokladkalendern

det ända som stör mig just nu är hur mycket vi har i skolan,
 så lite tid kvar men så mycket arbete
-spanska prov
-engelska prov
-matte prov
-samhällskunskap prov
-geografi prov
-datakunskap prov

hipphurray!!! onsdag imorgon = sovmorgon (y) börjar 9.54 jämna veckor och 10.50 ojämna
säger som jannika - jag behöver min skönhetssömn ;)


nu ska jag sätta mig vid tv:en och kolla igenom fittspanskan ursäkta uttrycket men jag hatar det




c ya later aligater


 


Kommentarer
Postat av: eeelli

söötaste annan ever! :)

2008-12-14 @ 22:04:21
URL: http://eellinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0