21 december

hohoho, som tomten säger
och ja, det är endast 3 dagar kvar! jag vill att det ska vara som det var när man var liten.. när allting var så himla spännande och man kunde inte somna på kvällen
nu är det inte en så stor grej, även fast mina föräldrar älskar julen så har det inte smittat av sig så mycket
(förstå det inte fel, jag älskar julen med, men inte samma sak som innan)
men däremot längrat jag som faaaaaaaaan till marocko ni fattar inte hur skönt det ska bli <3
10 dagar kvar

igår var jag med sandra, vi åkte hem till henne och käkade tacos, träffade anton o co med :) sen hem till mig igen och bakade julgodis med mami! as mysigt <3 kollade även på en jätte mysig film, actually love
nu gör pappa köttbullar i köket, värlidens godaste är det
imorgon ska julgranen in och kläs och då hamnar paken där under :) vi brukar ha ovanligt många för att bara vara 3 stycken i familjen haha

ska kila iväg nu, imorgon = stan, julklappar + lite till mig själv och sen soola lite äre tänkt

vi får inte glömma att det är 4:de advent idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0