22 december

förbered er på ett ganska långt inlägg, hej!

julen har jag alltid lärt mig är en tid då alla ska förenas, man ska vara nära de man älskar så som vänner och familjen.
man ska vara lite extra snäll. Man har olika traditioner i olika familjer och man ska ta tillvara på tiden man får tillsammans, för man vet aldrig när man träffas igen speciellt inte med sånna som bor långt bort eller de som är gamla.
Jag har alltid varit lycklig på julafton! bara för att jag har alltid kännt att mina föräldrar och resten av släkten är bäst
tillsammans blir det oslagbart!
minnen dyker fram speciellt nu vid denna tiden, man kollar tillbaka på det man hade innan och vad man har nu
jag har två stora förloranden i år, men samtidigt har jag vunnit väldigt-väldigt många
saker man har gjort som man vill glömma, eller saker som man vill minnas förevigt som man ska berätta för sina barnbarn! saker som har fått en att skratta som bara en och saker som har fått en att gråta floder
saker som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva och saker jag ångrar att jag inte gjorde när man väl hade chansen.
man kan rabbla upp tusen saker, men antar att det skulle bli jobbigt
men som sakt, man kan inte spola tillbaka tiden(även om man önskar att man kunde ibland)
man kan bara kolla tillbaka och minnas:
(sätt på låten och dela dessa minnerna med mig) 
http://www.youtube.com/watch?v=stUuxTaihNQ&feature=related






















tack alla som har gjort 2008 sjuk bra!
(bara några bilder av flera tusen som jag har<3)
varje minne med er alla finns kvar och även om jag inte alltid visar det så betyder ni alla så sjukt mycket

-alla resor
-klass 9G
-sommarjobb
-bästa-vänner
-partyyspartyys
-stranden
-gymnasiet SP08T
-allt nytt folk


det ända jag kan säga nu är förlåt till alla som jag på något sätt har sårat/blivit ovänn med osv
i julestund ska man vara vänn med alla, till och med ens fiender

ta vara på er

Kommentarer
Postat av: joss

det gör ont

2008-12-22 @ 19:28:43
URL: http://jjjous.blogg.se/
Postat av: jannika

tycker inlägget var rätt kort faktiskt

2008-12-22 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0