23 december

en dag kvar
one day left
woho, nästan alla paket ligger under granen nu och farfar är hit hämtad.
Jag och pappa åkte innan idag till göteborg för att hämta honom, dit kom även min kusin som nyss fått barn, så otroligt söt!! sen hennes kille och min morbror, blev fika och byta presenter :)
I år har jag önskat mig liva av varje, men eftersom att vi åker till marocko på nyårs natten (jag ska ändå ut och partaya)så blir det inte så väldigt mycket paket (a)

-pengaaaar
-ny tv
-stativ,blixt,objektiv till kameran
-hårprodukter
-smink
-kläder
-wesc hörlurar
-oth boxen
-stövlar
(redan fått, tidigt julklapp)

ja tror nog att det är de mesta jag vill ha haha;)
nu ska jag önska er alla en god jul :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0