25 december

hoppas alla hade en trevligt julafton igår, det hade iaf jag:)
firade med morfar,morbror,farfar å mami papi! <3
i mina paket låg det (ensamt barn = många paket)

- objektiv till kameran (lovelovelove)
-stavtiv
-DKNY perfym + bodylotion
-wesc hörlurar guldiga
-pengar
-clinique foundation + solpuder
-mascara + eyeliner XL
-halsduk
-plattång (roooooosa)
-hårfön
-volymtång (y)
-dry shampoo
-glasdroppar
-snygg-kalender
-stövlarna (som jag redan fått innan)

jag älskar allt!
är  jätte nöjd :D + att vi åker till marocko om typ 6 dagaaaar

idag skulle jag och kajsa åka in till stan, men självklart hade inte de öppet! så blev att åka till eurostop
hittade en klänning, ett linne, en sminkväska och en as skön tröja :) visar kanske bilder senare!

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se om halmstad har något att erbjuda! annars blir kanske home night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0