3 december

hejhejhejhej
efterskolan bar det av till att sola solarium med kajsa :)) åh skönt, ge mig värme och sommar tack!
efter det stack vi till en pizzeria och käkade :D gott fast mådde ganska illa efteråt måste jag säga.
samtidigt som vi satt där och dränkte oss i fett så bestämde vi för att köra på en fruktdiet, vi ska bara käka frukt tills vi åker till maroco, träna mycket ska vi med göra! (y) lycka till anna säger jag bara haha

pluggat som fan har jag gjort ända sen jag kom hem & är det någon som kan förklara för mig varför det inte vill sätta sig i mitt huvud? varför jag fortfarande inte kan ett skit när jag har suttit här i 6 timmar? daaaaaammmppppp
spanska förstör mitt liv </33333
nej nu ska vi inte vara sånna, snart helg great (y) fast sen väntas en ännu värre vecka attans..
och om man inte klarar samhällsprovet sista veckan kommer man få ig i hela kursen. Känns ju skit bra

blablabla, nu ska jag gå och lägga mig och kolla igenom spanskan en sista gång! that's it for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0