30 december

den 28 då så kom min kusin och hennes pojkvän på besök, vi beslutade oss för att åka till badhuset eftersom att det inte finns något annat att göra här :P haha men där var vi iaf i typ 3 timmar, måste säga att vi hade ganska roligt ändå, förutom att jag glömde ett snöre till min bikini så den gled ner hela tiden hahah
iaf efterdet så åkte vi hem, morfar var redan hos oss, sen blev de käk o efterrätt :D efter de frog vi ner till ica köpte godis och sen satte vi oss och kollade på tv! vid 21 åkte de tillbaka till skåneland!

igår stack jag hem till sandra dirr efter jag vaknade typ, hämtade lite kläder jag ska få låna av henne nu när jag åker! :)
sen åkte vi in till staaaan, jag mötte upp jänika och eba, de hade problem att hitta något å ha på sig på nyår! eller iallafall jannika för ingenting tycktes passa henne^^  muppiiiiiiiiii
sen mötte jag upp pillan, vi åkte hem till mig och käkade! sen ner till ica solade lite och köpte hårfärg. Sen stack vi hem igen och så färgade jag hennes hår, asniiiice :)

idag hade jag planerat att åka in till stan med sandra, but she is sick! /: får se om jag får med mig någon annan ;)
måste kolla med papi med så att de e ok, för några telia snubbar ska komma idag och fixa något med tven och telefonen (om ni försöker ringar hem till mig går de inte, calla mobilen) telen hemma dampar sönder (y) wohoo

aja tänkte slänga in bilder på min shopping också eftersom att det inte blev av tidigare:


göteborgs shoppingen
-lila tröja cubus
-svart tröja rut mfl
-mörkbruk cubus
-skärp rut mf
-hårinpackning lee stafford (asbra, gör så att håret får sin ultinmata längd)


shopping eurostop
-lila klänning store
-vit skjot/blus lindex
-grått linne med rosett store


shopping halmstad
-rosa linne bikbok
-svart tröja cubus (dålig bild)
sen köpte jag också två par leggings svarata och sex par trosor :)

imorgon är det NYÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0