4 december

jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet jag fick G på spanska provet

haha jag är glad! detta kan innebära att jag slipper ig-varning and maybee kan få ett G :) gud var nog på min sida idag!
annars då?
nä har inte hänt så mycket, åkte in till stan efter skolan med jannika johanna o pernilla
en efter en försvann de och tillslut var det bara jag och jannika kvar! fick lite saker inköpta till moi men ligger fortfarande kvar med julklapparna.. hm vad ska man köpa
förslag vore bra

nä nu ska jag hoppa in i en varm dusch sen slänga mig i sängen och kolla på tveeeeeee
kanske kolla igenom svenskan med, prov imorgon! behöver nog inte plugga men kan vara bra att kolla lite iaf

27 dagar tjejen <3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0