6 december

Hola amigos!

fredagen spenderades med Hanna, efter skolan åkte vi och tränade sen dirr hem till Hanna :)
åkte iväg med moppen, hahah fick damp och kanske skämde ut oss här och där! men vafan mohaha
käkade tacos :D och natchotalrik, grymt
sen kollade vi på ngn film på 5an, helt okej men lite lik titanic
somnade gött sen när jag kom hem, var riktigt trött! vaknade nu vid 2 tiden och har precis ätit god frukost som mamma gjorde:) ville åka och träna idag idag, har kommit in i nån träningscirkel haha men tror att jag ska gå ner och sola lite, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

kom ihåg:
-kolla perfymen
-ta ut färg på foundation och solpuder till moi
-PLUGGA
-träna
-köpa julklappar


tankarna flödar runt i mitt huvud, vet inte vart jag ska lägga allting
inte här iallafall...


jag saknar det
-oss
-dig

Kommentarer
Postat av: S

gumman, vad menar du med det sista?<3

2008-12-06 @ 17:12:47
Postat av: Svar:

kan ta det på tele eller nått<3

2008-12-06 @ 18:56:41
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0