8 december

hejochhåå
dagen började med daaaans, ruligt nu när vi börjar sätta ihop allting:)
sen var datankuskapen inställd så hade typ 3 timmars rast, skooooooooooj hehe sen var det turism i 3 timmar som slutade dagen!  hm, G+ i slutbetyg där, hade kunnar va bättre men aja hah godkänd iaf
efter skolan mötte jag mamma i stan, gick runt och kollade lite julklappar (a) sen åkte jag hem lagade skit god mat och sen iväg till träning med Hanna. Tk-box som stod på schemat idag, bättre träning blev de med än förra gången! mycket bättre läraree tjohooo! + att vi typ slog ihjäl varandra (y) 
sen  när jag skulle hoppa på bussen frågade busschaffisen mig om det var kallt ute, haha bara för att ja var så röd i ansiktet. skum typ
kom hem, jippiyay internet funkar igen, de la ju av igår eftersom att vi ska skaffa något nytt och pappa skulle då instalera det själv! jomentjoo det gick ju som det gick och hade inte något internet på hela dan, skit bra eftersom att jag var tvungen att fixa med turismarbetet ><
aja nu funkar det iaf igen på mamma och pappas data, inte min!  typsikt va
haha pappa blev precis färdiga med pepparkakshuset :D wohoo, mammas kommenter var att det såg ut som att en tre-åring har gjort det
å pappa bara o om någon frågar så säger vi att det är Anna som har gjort det, (när det isjälva verket är han!!)
han ska få spö:))
fotade det innan så ni kan få en liten titt på mästerverket!
ingen lång skoldag imorgon, och det tackar vi för :)
sola och plugga tror jag står på schemat! vem vet, det kanske ändrar sig


tuddels


Kommentarer
Postat av: jannika den coola

moahahah bara erk'nn de är du som gjort pepparkakshuset xD

2008-12-09 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0