9 dacember - Anna dagen

Grattis alla Annor där ute och grattis till mig själv då förstås
firar egentligen inte namsdag så ofta (förutom en gång,jag vet sandra!) men imorse kom mamma in med frukost på sängen och sjöng en fin lite sång :)) perfekt sätt att vakna upp på, fick även ett litet paket med toffsar hårspännen och clinigue produkter!

skolan idag var ju inte dirr jobbig eftersom att jag typ inte har varit på någon lektion, haha
var och kollade på de inviduella valen! sen hade vi ingen samhäll heller för våran lärare blev JÄTTE arg för att det bara var 2 där när vi började! även fast hon visste att vi andra satt och kollade på de inviduella valen, å att de var slut efter typ 10 min!!! aja dampdamp, jag och Peer gick och solade ist :) sen tillbaka till skolan för att gå på matråd, haha
det är typ jag jenny och massa cepen mohahaha, nödvändigt att ens gå dit! höll typ på i 10 min! ska även tillbaka i januari, but just forgett it någon ny får gå dååååå :)))
åkte in till stan sen efter det, peer köpte julklappar till sig själv :D tjockade oss med en hamburgare meed, sen kom pappa så gick vi och köpte mina älsklingsstövlar pusspusspuss
fast får de inte försen jag har fått mina inlägg. tyyyp den 16:onde eller nått
aja skit samma ska plugga samhäll nu sen maybee att snygg sandra kommer hit
det får bli en överraskning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0