nyår

2009 is at the door... remember
life is short, break the rules,
forgive quickly, love truly
laugh uncontrollably,
and never regret
anything that
made you
smile.





om mindre än ett dygn definner jag mig inte längre i kalla-tråkiga sverige lite avis e ni nog
guuuuuuud vad det ska bli skönt. Har börjat packa lite nu med så e snart klar (mami får fixa det sista)
och snart kommer ebaa hit hih ska göra oss iordning häär och kanske försupa lajte sen kommer kajsa å sen drar vi iväg to hanna my dear! middag med alla brudarna, kan ju inte bli bättre<3 partyhattar fo shooo haha
sen drar vi iväg på FEEEEST!! hiiiiiihiiiiiihii busigt å sen är göteborg/lanvetter nästa stopp i can't wait!

btw, jag har sagt de innan men säger de igen. Min pappa är bäst & han räddar hela mitt nyår<3

Hoppas att alla får ett jätte bra nyår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0