1 agusti

egentligen är det den 31 juli, men klockan är över 12 snarare halv 2 ..
nu är det agusit, shiit vad tiden går fort
sitter och snackar med lundgren, och som jag sa till honom! det var inte igår ..
tappa kontakten med folk är lätt, det är mycket svårare att få tillbaka den!
livet är som det är och det traskar på.
 Ikväll var jag på tylösand med martina och sandra, jag älskar er.
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Käkade godis och drack cider, LÄTT för vi körde hem :) (y)

På lördag åker vi med pappa till gbg och shoppar! ska passa på att träffa malta folk då med, gud vad jag saknar er! fast lea och olivia är bortresta :( menmen, vi kommer att ses någon annan dag på lovet.. vi måste

Funderar på att dra mig till sängen nu, gick upp halv 6 imorse så den lockar ganska mycket kan jag berätta för er :)



[fota mig iiiiinte!]
LOVE anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0