1 juni - bad&sol

hejsan

idag har jag sandra joss iss daniel och pontus legat och stekt vid stranden
riktigt hett må jag säga
först låg vi och sola
sen blev jag uttråkad
så jag och joss gick ner till vattet och gick en promenad och snackade :))
mysmys
sen när vi gick tillbaka och skulle upp och sola
så ser i 2 stycken springa mot oss
när de kom lite närmare märkte vi att det var Daniel och Pontus
ni tror inte att vi blev lite sisådär blöta heller
men det var skönt i vattet så vi hoppade i
sen kom S och I med :D
när vi hade blivit heta igen så ville I dra sig upp till kiosken
så jag och J hänkade på
men dum nog som jag är
så tog jag inga skooor
ååh ni ska se mna båsor som jag har under fötterna nu
jag kan knappt gå!!


aja sen blev det mera stek och nu sitter jag här hemma och äntligen lägger in alla bilder
ca 1 000 stycken, det är från typ 3 vekors tid
så när bilddagboken börjar att funka igen
så kommer det ng att komma upp ett antal bilder där x))

varma sommar kramar

LOVE anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0